الدوري الإسبانيكورة مصرية

مرتضى منصور يفجر مفاجأة بشأن الاستعدادات لاحتفالية الدوري

تصريحات مرتضي منصور عبر قناة نادي الزمالك

قال مرتضي منصور :هنعمل حفله في ستاد القاهره بحضور جماهيري كامل و دي أقل حاجه لجمهور الزمالك.

قال المستشار مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك عبر القناة. عاملين رحله لجمهور الزمالك لقطر مدعمه الاداره هتتحمل نص التكاليف مش هنعمل زي ناس وندبسهم في أقساط.

نادي الزمالك أعظم جمهور في العالم وجمهور الزمالك أعظم جمهور في العالم واللي حصل انهارده عين وصابتنا من ناس بتبصلنا في البطولات.

قال مرتضي منصور هنعمل حفله في استاد القاهره بحضور جماهيري كامل ودي أقل حاجه لجمهور الزمالك العظيم وهيكون فيها كل المطربين الكبار وكل اللاعبين.

قال مرتضي جالنا دلوقتى شيك ب 20مليون في محمد صبحي احسن منه وجالنا شيك ب 3 مليون في ياسين مرعي.

قال مرتضي منصور : مينفعش أعلن عن أسامي غير لما أتفق مع النادي بتاعه اهدوا واللي بتحلموا بيه واكتر هتلاقوه لاني مينفعش أعلن عن صفقه وارجع فيها وابقي حنفي رقم 2 زي الخطيب.

قال مرتضي: في عيال اهلاويه بيبعتوا من أرقام فيك وبيقعدوا يغلطوا وبيكونوا حاطين صوره وهميه لفيريرا وكاتبين قمر وبيقولوا اني شتمت جمهور الزمالك لا انا مشتمتش الجمهور انا رديت علي واحد كان باعتلي رساله بيشتمني.

قال مرتضي : العيال الاهلاويه ماشيين ورا عيل شمام متجوز ٧ وكلهم خلعوه

قال مرتضي : الاهلاويه بيطقوا من امير مدوخ سيد عبدالحفيظ ومنيمه علي وشه هو وجمهوره

وبيقولوا عليا مش مستشار وبيقولوا اترفد علشان تاعبهم وعلشان عندهم رئيس فاشل

قال مرتضي منصور : كلامي امبارح كان لشخص اسمه خالد فوزي داخل يتريق عليا علي الواتس فقولتله وانت مال أهلك وانهارده اعتذرلي علي غلطه انا كنت بكلمه هو مش بكلم الجمهور وانا لفيت الملعب كله اخر ماتش اقول للجمهور انتو رقم واحد جمهور الزمالك عظيم.

قال مرتضي منصور : في حمله من الطرف التاني لان عندهم رئيس نادى سقط ف كل المواد ومسلط عيال بيشتغلوا في قناته علشان يداروا علي فشله ويا جمال يا جارحي لم ابنك والواد شبانه.

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى